Emaitzak: 5

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (2)
La imagen corporativa es aquella socialmente aceptada de lo que la empresa significa en su entorno socioeconómico. Enpresak bere ingurune sozioekonomikoan duen esanahiari buruz gizarteak pentsatzen duena da irudi korporatiboa.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

La empresa la diseña para seratractiva al públicoen general. Oro har,jendearentzat erakargarriaizateko diseinatzen du enpresak irudi korporatiboa.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Komunikatzeko trebetasunak (3)
¿Y qué es la imagen corporativa? Eta zer da irudi korporatiboa?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La comunicación externa de las empresas tiene dos objetivos: uno transmitir la imagen corporativa y, dos persuadir a los clientes de que sus productos o servicios son de la máxima calidad. Enpresen kanpo-komunikazioak bi helburu ditu: batetik, irudi korporatiboa transmititzea, eta, bigarrenik, bezeroak konbentzitzea bertako produktuak eta zerbitzuak kalitate gorenekoak direla.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La imagen corporativa de algunas empresas se articula de acuerdo a determinados colores. Enpresa batzuen irudi korporatiboa kolore jakin batzuekin osatzen da.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak